سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان… من هم … اگر بگذار
سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان… من هم … اگر بگذارند …
دارم خرده های دلم را… چسب میزنم… راستی این دل … دل می شود ؟
تمام تنم میلرزد.. از زخمهایی که خورده ام..!! من از دست رفته
ام...شکسـ ــ ـ ـته ام می فهمی؟؟ به انتهای بودنم رسیده ام
اما....! اشــــــک نمیریزم پنهان شده ام پشت لبخـــندی که درد
میــــکند وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرفهایم گوش کند،
وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است، وقتی احساس می کنم
دردمند ترین انسان عالمم.. وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می
شوند... و کسی نیست که حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ کند. ..
وقتی تمام عالم را قفس می بینم... بی اختیار از کنار آنهایی که
دوسشان دارم.. بی تفاوت می گذرم..
لبخندم درد میکند...
دارم خرده های دلم را… چسب میزنم… راستی این دل … دل می شود ؟
تمام تنم میلرزد.. از زخمهایی که خورده ام..!! من از دست رفته
ام...شکسـ ــ ـ ـته ام می فهمی؟؟ به انتهای بودنم رسیده ام
اما....! اشــــــک نمیریزم پنهان شده ام پشت لبخـــندی که درد
میــــکند وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرفهایم گوش کند،
وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است، وقتی احساس می کنم
دردمند ترین انسان عالمم.. وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می
شوند... و کسی نیست که حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ کند. ..
وقتی تمام عالم را قفس می بینم... بی اختیار از کنار آنهایی که
دوسشان دارم.. بی تفاوت می گذرم..
لبخندم درد میکند...
- ۹۶۱
- ۱۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط