در من امیدی است،می آید و می رود،اما هرگز نمی گویمش بدرود🍁
در من امیدی است،می آید و می رود،اما هرگز نمی گویمش بدرود🍁
من میدانم
از همین صبح زیبا
از این گنجشکانی که
رقصان آواز میخوانند؛که
امروز روز خوبیست
و بیشک معجزهای درراه است
صبح شما بخیر🌼🍃
با آرزوی بهترین ها🌸🍂
من میدانم
از همین صبح زیبا
از این گنجشکانی که
رقصان آواز میخوانند؛که
امروز روز خوبیست
و بیشک معجزهای درراه است
صبح شما بخیر🌼🍃
با آرزوی بهترین ها🌸🍂
- ۴.۹k
- ۰۱ آبان ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط