دختر چیست؟؟؟...... دختر موجودیست زیبا و دوست داشتنی که خد
دختر چیست؟؟؟...... دختر موجودیست زیبا و دوست داشتنی که خداوند برای حفظ آرامش پسرها اونارو آفریده... چیه؟؟؟ انتظار داشتی ازشون بد بگم؟؟؟ برو داداش ما از اوناش نیستیم! دخترا خودتون ابراز علاقه کنید بهم!
- ۷۴۷
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط