از رها کردن نترس....
از رها کردن نترس....
باور کن هیچ کس نمی تواند
چیزی که مال توست را از تو بگیرد!
و تمام دنیا...
نمیتواند چیزی که مال تو نیست را
برایت حفظ کند.
همه چیز ساده است...
زندگی!
عشق!
دوست داشتن!
عادت کردن!
رفتن !
آمدن!
اما چیزی که ساده نیست...
باور این ساده بودن هاست!!
در حسرت گذشته ماندن
چیزی جز از دست دادن امروز نیست.
تو فقط یکبار هیجده ساله خواهی بود!!
یکبار سی ساله!
یکبار چهل ساله!
یکبار هفتاد ساله!
در هر سنی که هستی...
روزهای بی نظیر را تجربه میکنی
چرا که مثل روزهای دیگر
فقط یکبار تکرار خواهد شد..
هر روز از عمر تو زیباست
و لذت های خودش را دارد
به شرط آنکه؛
زندگی کردن را بلد باشی.....
باور کن هیچ کس نمی تواند
چیزی که مال توست را از تو بگیرد!
و تمام دنیا...
نمیتواند چیزی که مال تو نیست را
برایت حفظ کند.
همه چیز ساده است...
زندگی!
عشق!
دوست داشتن!
عادت کردن!
رفتن !
آمدن!
اما چیزی که ساده نیست...
باور این ساده بودن هاست!!
در حسرت گذشته ماندن
چیزی جز از دست دادن امروز نیست.
تو فقط یکبار هیجده ساله خواهی بود!!
یکبار سی ساله!
یکبار چهل ساله!
یکبار هفتاد ساله!
در هر سنی که هستی...
روزهای بی نظیر را تجربه میکنی
چرا که مثل روزهای دیگر
فقط یکبار تکرار خواهد شد..
هر روز از عمر تو زیباست
و لذت های خودش را دارد
به شرط آنکه؛
زندگی کردن را بلد باشی.....
- ۱.۱k
- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط