{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی خودم...

به سلامتی خودم...
بهـ سلامتیـ من...منیــ کهــ با سن کمم،کثافت

کاریایهـ دنیارو دیدم...منیـ که تو اوج ناراحتیـ

لبخند زدم وگفتم خوبم...آره من،منیــ کهـ از

دوستام زیاد ضربه خوردم...منیــ کهــ هر خــریـــ از

جاش بلند میشهـ،دخــالت میکنهــ تو زندگیم...منیـــ

که تو دنیایــ مجازیــ و واقعیــ،کلیــ دوست دارم

اما...کسی نخواست پشتم وایسهــ...
منی کهـ خیلیا

رو آروم کردم،اما هیچ وقت ناراحتیمو بروز ندادم


و اگر بروز دادم کسیــ منو آروم نکرد...!
دیدگاه ها (۱)

متنا کامل نمیاد چرا?

غـــفلت کرده ای مــــادر...پــشت این قـــلب عاشق،فرزنـــدت آ...

خدایـــا...یه لحظه یه چیزی بگـــم؟آروم میگـــم،بین خودمون با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط