به سلامتی خودم...
به سلامتی خودم...
بهـ سلامتیـ من...منیــ کهــ با سن کمم،کثافت
کاریایهـ دنیارو دیدم...منیـ که تو اوج ناراحتیـ
لبخند زدم وگفتم خوبم...آره من،منیــ کهـ از
دوستام زیاد ضربه خوردم...منیــ کهــ هر خــریـــ از
جاش بلند میشهـ،دخــالت میکنهــ تو زندگیم...منیـــ
که تو دنیایــ مجازیــ و واقعیــ،کلیــ دوست دارم
اما...کسی نخواست پشتم وایسهــ...
منی کهـ خیلیا
رو آروم کردم،اما هیچ وقت ناراحتیمو بروز ندادم
و اگر بروز دادم کسیــ منو آروم نکرد...!
بهـ سلامتیـ من...منیــ کهــ با سن کمم،کثافت
کاریایهـ دنیارو دیدم...منیـ که تو اوج ناراحتیـ
لبخند زدم وگفتم خوبم...آره من،منیــ کهـ از
دوستام زیاد ضربه خوردم...منیــ کهــ هر خــریـــ از
جاش بلند میشهـ،دخــالت میکنهــ تو زندگیم...منیـــ
که تو دنیایــ مجازیــ و واقعیــ،کلیــ دوست دارم
اما...کسی نخواست پشتم وایسهــ...
منی کهـ خیلیا
رو آروم کردم،اما هیچ وقت ناراحتیمو بروز ندادم
و اگر بروز دادم کسیــ منو آروم نکرد...!
- ۴۴۲
- ۰۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط