{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از شيخ بهايی پرسيدند :

از شيخ بهايی پرسيدند :
سخت ميگذردچه بايدکرد؟؟
گفت :
خودت که ميگويی
سخت ميگذرد سخت که نميماند
پس خداروشکر که
میگذرد و نميماند
ديروزت خوب يا بد گذشت
و امروز روز ديگری است
دیدگاه ها (۱)

آجیلارو تو خوردی؟ 🤨

کلیپ بسیار زیبا و خاطره انگیز تقدیم به همه بچه های دهه شصت و...

هر جور حساب میکنم می بینم غیر ممکنه😳

سناریو استرنجر تینگز

سناریو بلولاک

پارت 4ریندو: هی سانزو خوبی؟ سانزو: به نظر خودت خوبم؟ 🥺ا.ت رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط