«من قسم جلاله میخورم ، میخواد خوشش بیاد یا نیاد، گریه بر
«من قسم جلاله میخورم ، میخواد خوشش بیاد یا نیاد، گریه برای امام حسین بکنی اما رهبری را کمک نکنی این گریه تو سرت بخوره. تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی»
پدر موشکی ایران، شهید طهرانی مقدم میگه..
پدر موشکی ایران، شهید طهرانی مقدم میگه..
- ۱۱۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط