داشتم درس مينوشتم غر ميزدم ميگفتم از همه درسا بدم مياد هم
داشتم درس مينوشتم غر ميزدم ميگفتم از همه درسا بدم مياد همشون چرتن گفتم بيام از شما بپرسم ببينم شمام از همه درسا بدتون مياد يا من فقط اينطوريم . بگيد لطفا :))))
من از رياضي خيلي خيلي بدم مياد چرت ترين درسم رياضيه بقيه شو باز ميشه تحمل كرد رياضيو نميشه تحمل كرد .
من از رياضي خيلي خيلي بدم مياد چرت ترين درسم رياضيه بقيه شو باز ميشه تحمل كرد رياضيو نميشه تحمل كرد .
- ۴۸۱
- ۱۲ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط