آقایون محترم
آقایون محترم
پسران گرامی
ای الاغی که میری تو دستشوئی عمومی
شماره تو مینویسی رو در و دیوار !!!
.
.
.
.
.
.
خو احمق نفهم کدوم دختری
میاد تو دستشوئی مردونه ؟! -_-
اون آفتابرو تو حلقت جا بدم خووووووووبه ؟!؟
پسران گرامی
ای الاغی که میری تو دستشوئی عمومی
شماره تو مینویسی رو در و دیوار !!!
.
.
.
.
.
.
خو احمق نفهم کدوم دختری
میاد تو دستشوئی مردونه ؟! -_-
اون آفتابرو تو حلقت جا بدم خووووووووبه ؟!؟
- ۶۳۸
- ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط