***به چشمانی که رنگش رنگ شبهاست
***به چشمانی که رنگش رنگ شبهاست
به ان نازی که در چشم تو پیداست
به لبخندی که چون لبخند گلهاست
به رخسارت که چون مهتاب زیباست
به گلهای بهار و عشق و هستی
به قرانی که او را می پرستی
قسم ای نازنین تا زنده هستم
تو را من دوست دارم ، میپرستم***
به ان نازی که در چشم تو پیداست
به لبخندی که چون لبخند گلهاست
به رخسارت که چون مهتاب زیباست
به گلهای بهار و عشق و هستی
به قرانی که او را می پرستی
قسم ای نازنین تا زنده هستم
تو را من دوست دارم ، میپرستم***
- ۱.۵k
- ۰۱ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط