صدام کن............
صدام کن............
اگه یه روزی چشمات پر اشک شد
و دنبال یک شونه گشتی که گریه
کنی
صدام کن...........
بهت قول نمیدم که ساکتت کنم
منم پا به پات گریه میکنم
صدام کن..........
اگه دنبال مجسمه سکوت میگشتی
تا سرش داد بزنی
صدام کن.........
قول میدم ساکت بمونم!!
صدام کن.........
اگه دنبال یه همدرد گشتی تا باهات
همراهی کنه
صدام کن........
من همیشه همراه توام
صدام کن..........
اگه!!
نه دیگه دنبال بهونه نگرد که صدام کنی!!
فقط صدام کن،،صدام کن.......
اگه یه روزی چشمات پر اشک شد
و دنبال یک شونه گشتی که گریه
کنی
صدام کن...........
بهت قول نمیدم که ساکتت کنم
منم پا به پات گریه میکنم
صدام کن..........
اگه دنبال مجسمه سکوت میگشتی
تا سرش داد بزنی
صدام کن.........
قول میدم ساکت بمونم!!
صدام کن.........
اگه دنبال یه همدرد گشتی تا باهات
همراهی کنه
صدام کن........
من همیشه همراه توام
صدام کن..........
اگه!!
نه دیگه دنبال بهونه نگرد که صدام کنی!!
فقط صدام کن،،صدام کن.......
- ۸.۹k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط