خب این فصل هم تموم شد
خب این فصل هم تموم شد
یکی از کابوس وار ترین فصل ها
خداییش ما خوب نبودیم ولی تیمای دیگه انقدر بد بودن که یکی از بدترین بارساهای ده سال اخیر حداقل بازم شایسته ی دفاع از عنوان قهرمانیش بود
ولی............
فوتبال پاک هم ارزوس من فکر میکردم این کارا برای پایان دادن به حسرت مخصوص ایرانه نگو تو سرتاسر جهان هست و ما خبر نداریم😊 😊 😊
این قهرمانی رو به کروس و مودریچ و کارواخال تبریک میگم اونا این فصل معرکه بودن مخصوصا کروس 😊 😊 😊 😊
خب حسرت تموم شد انشالله از سال دیگه با یه فوتبال پاک خودمون رو محک میزنیم ببینیم ما و اونا چند مرده حلاجیم😊 😊
راستی اگه زغالیا زیاد عقده گریدر میارن ناراحت نشین میدونین اینا برای چیه؟؟؟؟ چون از وقتی اینستا و تلگرام اومده این اولین قهرمانیشونه بلد نیستن چجور باید شاد باشن 😂 😂 😂 😂
یکی از کابوس وار ترین فصل ها
خداییش ما خوب نبودیم ولی تیمای دیگه انقدر بد بودن که یکی از بدترین بارساهای ده سال اخیر حداقل بازم شایسته ی دفاع از عنوان قهرمانیش بود
ولی............
فوتبال پاک هم ارزوس من فکر میکردم این کارا برای پایان دادن به حسرت مخصوص ایرانه نگو تو سرتاسر جهان هست و ما خبر نداریم😊 😊 😊
این قهرمانی رو به کروس و مودریچ و کارواخال تبریک میگم اونا این فصل معرکه بودن مخصوصا کروس 😊 😊 😊 😊
خب حسرت تموم شد انشالله از سال دیگه با یه فوتبال پاک خودمون رو محک میزنیم ببینیم ما و اونا چند مرده حلاجیم😊 😊
راستی اگه زغالیا زیاد عقده گریدر میارن ناراحت نشین میدونین اینا برای چیه؟؟؟؟ چون از وقتی اینستا و تلگرام اومده این اولین قهرمانیشونه بلد نیستن چجور باید شاد باشن 😂 😂 😂 😂
- ۱.۶k
- ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط