{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.، ﺟﻮﺍﻫﺮﯼ ﺩﺭ ﻗﺼﺮ ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ ؟؟؟ .!!!

.، ﺟﻮﺍﻫﺮﯼ ﺩﺭ ﻗﺼﺮ ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ ؟؟؟ .!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺟیگری ﺩﺭ ویسگون
(ツ)
<) )>
//
حرف اضافه هم نباشه.
کسی اعتراضی داره عایاااااا؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ? ? 
دیدگاه ها (۷)

والا

تو محلمون یه دختره فوت شده اسمش پارمیدا بود . مداحه شعر ساسی...

تعارف میکنن:)

جوووونم!!!

بزارم نزارمنزارم بزارمبه درک می زارممممهرکی اعتراضی داره می ...

در جست و جوی خاطرات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط