خدا در دستیست که به یاری میگیری
خدا در دستیست که به یاری میگیری
در قلبیست که به یاری میگیری..
در لبخندی است که به لب مینشانی ..
خدا در عطر خوش نانی است که به دیگری میدهی ..
در جشن و شادی است که برای دیگران فراهم میکنی ..
خدا آنجاست که عهد میبندی و وفا میکنی.
در قلبیست که به یاری میگیری..
در لبخندی است که به لب مینشانی ..
خدا در عطر خوش نانی است که به دیگری میدهی ..
در جشن و شادی است که برای دیگران فراهم میکنی ..
خدا آنجاست که عهد میبندی و وفا میکنی.
- ۶۰۳
- ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط