part ۵
part ۵
یهو یکی بغل دستیمو دیدم واااااا اینم چه کراشه سیب گلوش فقط از اون طرف موهای بلندش خیلی جذابهههه اسمش فیلیکس بود اسمش هم ماشاالله مثل خودش جذابه
فیلیکس™
™مگه نشنیدی چی گفت؟
معلم :بله آقای لی معذرت میخوای
چرا به فامیلی صداش زد مگه کیه؟
توی افکارم غرق بودم و خطوط نا مفهومی روی کاغذ میکشیدیم که زنگ خورد
خبببب بریم یک گشتی توی این مدرسه بزنیمممم
از کلاس که بیرون اومدم یک دختر با صدکیلو ارایش که از آرایش عروس ها هم سنگین تر بود جلوم اومد چرا دروغ ترسیدم
اوف بوی عطرش چنان تند بود آدم دلش میخواست بالا بیاره
لباسش جوری بود که خط سینه اش معلوم بود دامنش هم اصلا انگار نه انگار دامنه انگار هیچی پاش نبود
پس ناظمشون کجا بود بگه دخترم حجاب حجاب؟
جدا از اون ما یک روز کت یونفرممون رو نمیپوشیدیم جامون تو دفتر بود بعد این دختره بسم الله فقط موهاش برای کشیدن خوبه
دختره ✓
✓هوشششششش کدوم باغی سیر میکنی؟
+همون جایی که تو چرا میکنی
نزدیکم شد و انگشت اشاره شو روی کتفم گذاشت
✓دهنتو ب...گ....ا...م؟دیروز بست نبود انقدر کتک خوردی هاااااا؟؟؟
سعی کردم خونسرد باشم درسته من نباید روز اول دفتر برم که یهو دیدم کلاس خالی شد و چند تا دختر دیگه بد تر از اون دختره وارد کلاس شدن
خب باید شناساییشون کنم و بر اساس ارزششون کتکشون بزنم
وجدان:بسیار ممنون از رتبه بندیت
خواهش میکنم
یهو یکی بغل دستیمو دیدم واااااا اینم چه کراشه سیب گلوش فقط از اون طرف موهای بلندش خیلی جذابهههه اسمش فیلیکس بود اسمش هم ماشاالله مثل خودش جذابه
فیلیکس™
™مگه نشنیدی چی گفت؟
معلم :بله آقای لی معذرت میخوای
چرا به فامیلی صداش زد مگه کیه؟
توی افکارم غرق بودم و خطوط نا مفهومی روی کاغذ میکشیدیم که زنگ خورد
خبببب بریم یک گشتی توی این مدرسه بزنیمممم
از کلاس که بیرون اومدم یک دختر با صدکیلو ارایش که از آرایش عروس ها هم سنگین تر بود جلوم اومد چرا دروغ ترسیدم
اوف بوی عطرش چنان تند بود آدم دلش میخواست بالا بیاره
لباسش جوری بود که خط سینه اش معلوم بود دامنش هم اصلا انگار نه انگار دامنه انگار هیچی پاش نبود
پس ناظمشون کجا بود بگه دخترم حجاب حجاب؟
جدا از اون ما یک روز کت یونفرممون رو نمیپوشیدیم جامون تو دفتر بود بعد این دختره بسم الله فقط موهاش برای کشیدن خوبه
دختره ✓
✓هوشششششش کدوم باغی سیر میکنی؟
+همون جایی که تو چرا میکنی
نزدیکم شد و انگشت اشاره شو روی کتفم گذاشت
✓دهنتو ب...گ....ا...م؟دیروز بست نبود انقدر کتک خوردی هاااااا؟؟؟
سعی کردم خونسرد باشم درسته من نباید روز اول دفتر برم که یهو دیدم کلاس خالی شد و چند تا دختر دیگه بد تر از اون دختره وارد کلاس شدن
خب باید شناساییشون کنم و بر اساس ارزششون کتکشون بزنم
وجدان:بسیار ممنون از رتبه بندیت
خواهش میکنم
- ۳۲
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط