{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی کردن بامردم،همچون دویدن درگله اسب است

زندگی کردن بامردم،همچون دویدن درگله اسب است
تامیتازی با تومیتازند
زمین که خوردی انهاکه جلوتربودن به عقب بازنمیگردند
وانهایی که عقب بودن به داغ روزهایی که می تاختی تورا لگدمال میکنن
دیدگاه ها (۱)

😔😔😔

کاش بودی داداشی جونم روحت شاد 😢😢😢

(سایه های خونی) part۳/ماشه را کشیدم .ی دفعه سرجاش بند شد،دست...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط