سوپ زرشک
سوپ زرشک
جو رو از قبل از قبل خیس کردم وقلم رو جدا توی زود پز پختم وصافش کردم و گوشت رو با نمک وفلفل وپیاز جداگانه پختم وابش رو صاف کردم وگوشت رو ریش ریش کردم وبعد جو رو گذاشتم تا بپزه وبعد اب قلم واب گوشت رو اضافه کردم (وتوی این فاصله جعفری وگشنیز ساطوری شده رو اماده کردم در صورت تمایل وزرشک رو با کمی کره سرخ کردم ووقتی سوپ جا افتاد با جعفری وگشنیز و با زرشک تزیین کردم
نوشجان
جو رو از قبل از قبل خیس کردم وقلم رو جدا توی زود پز پختم وصافش کردم و گوشت رو با نمک وفلفل وپیاز جداگانه پختم وابش رو صاف کردم وگوشت رو ریش ریش کردم وبعد جو رو گذاشتم تا بپزه وبعد اب قلم واب گوشت رو اضافه کردم (وتوی این فاصله جعفری وگشنیز ساطوری شده رو اماده کردم در صورت تمایل وزرشک رو با کمی کره سرخ کردم ووقتی سوپ جا افتاد با جعفری وگشنیز و با زرشک تزیین کردم
نوشجان
- ۹۵۵
- ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط